Just leave me alone

Az élet tele van jó és rossz dolgokkal. Nekem most mindenből a legrosszabb jutott ki. Visszakerültem abba az állapotomba, hogy senki és semmi sem érdekel. Talán úgy kevesebb csapás ér, ha nem veszek tudomást a világról. Tudom, hogy most mindenki azt mondaná, nem szabad feladni, küzdened kell!! De már ez sem érdekel. Most semmi sem tud kihúzni a rossz hangulatomból. Úgy döntöttem, egy időre visszavonulok, elbújok egy sarokba és átadom magam a szenvedésnek. Lehet, hogy most szánalmasnak tartotok, de néha kell egy kis szünet, amikor nem foglalkozol a problémákkal, amikor kicsit "megpihensz". Nekem most jött el ez a pont, kell egy kis idő, amíg helyrerázódom. Átértékelem az életem. Megpróbálok felejteni és talpra állni, hogy újult erővel fogadhassam a következő pofonokat. Mert erre most képtelen lennék. Túlságosan fáj.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nobody can save me

Ötödik nap - Idők, amikor véget akartam vetni az életemnek

Mélység