Alkoholizmus - a sötét oldala és a saját életem


Amióta létezem, az életem akár a pokol. Napi szintű veszekedés, kiabálás, verekedés, sírás és menekülés, ez jellemzi az életem. Az apám alkoholista, utolsó stádiumban van, tehát kibírhatatlan. Ha nem ihat alkoholt, megőrül. Ha pedig iszik, és részeg lesz, akkor még rosszabb. Mindig összevesznek anyummal, és rendszerint én állok közéjük. Már 4 éves korom óta. Persze, ez másnak, aki kívülről nézi, cseppet sem normális. A szülők ölik egymást, a gyerek meg közöttük sír. De aki itt él velünk, és tudja, milyen az életünk, nem lepődik meg egy ilyen helyzeten. Mert ha én nem állítom le apámat, akkor az anyám már nem élne. Összeverné, leszúrná, megölné. Amíg én itt vagyok, addig a nővéremnek, és anyámnak nem eshet baja. De sajnos én sem vagyok örök életű, és néha én is megkapom a magamét. Amikor valami okból az apám rám dühös, olyankor engem kell védeni, hogy ne tudjon megverni. De ilyen nem sokszor van. 
Szóval akik ilyen családban élnek, ahol valamelyik szülő alkoholista, azok nagyon is tudják, hogy mit kell átélnem. Erre pedig sajnos, nincs nagyon megoldás. Persze most jön a kérdés, hogy "és akkor miért nem megy el elvonókúrára?". A válasz egyszerű: mert az olyan, mint ő, aki csak az alkoholnak él, akit nem érdekel a családja, aki mindig részeg, nem megy el egy olyan kezelésre. Mert inkább meghalna, minthogy ne igyon akár egy hétig, mert az ilyen azt már nem bírná ki. Még 3 napot se, alkohol nélkül. 
Azért hoztam fel ezt a példát, mert mint mindenki tudja, a mai világban nagyon sok fiatalnak szokásává vált inni, berúgni, lerészegedni. Ők nem tudnak elképzelni egy bulit alkohol nélkül. Ez pedig óriási probléma. Jó tudom, azt mondják, hogy attól, mert péntekenként berúgnak, még nem alkoholisták. Igen, tényleg nem azok. MÉG MOST!!! De később oda vezet, az én apukám se 30 évesen kezdett el inni, hanem 15 évesen, és ő is ugyanúgy bulikban, olyan bandában volt, ahol ittak, és ez lett a vége! Tönkreteszi nem csak magát, de a családját is! Van az a mondás: " az alkohol öl, butít és romba dönt"!! Csak kevesen tudják, hogy ez mennyire is igaz. Egyszóval kedves tinik, nem attól lesztek NAGYOK, hogy már 14 évesen elkezdtek inni, hanem, hogy belássátok, pia nélkül is van élet, és igen, lehet menni úgy bulizni, hogy nem iszol még egy korty alkoholt se. Tapasztalatból mondom nektek, pedig én már 18 éves vagyok. Hangsúlyozom, NEM SZÉGYEN AZ, HA TE VISSZAUTASÍTOD A FÉLDECIT A BARÁTAID ELŐTT, SŐT, JEGYEZD MEG, HOGY TE VAGY KÖZÖTTÜK A LEGOKOSABB ÉS LEGÉRETTEBB, MERT MEGMUTATOD, HOGY TE JÓZANUL IS TUDSZ SZÓRAKOZNI!!!!! 
Ezért tartom SZÁNALMASNAK az olyanokat, akik tök részegen fetrengenek a saját hányadékukban, ruha nélkül ( és itt nemcsak a fiúkra gondolok!!), és azt hiszik, hogy ők a valakik, a menők. Drágáim, ha tudnátok a "MENŐ" szónak a jelentését, akkor biztos, hogy nem neveznétek magatokat annak. Mert menő az, aki példát mutat másoknak, DE NEM AZZAL, HOGY LEISSZA MAGÁT A SÁRGA FÖLDIG,  hanem például a tanulásban, valamilyen sportban, viselkedésben, tisztelettudó, barátságos mindenkivel. 
Nyilván most lenéztek, hogy mit papolok én itt arról, hogy nem kell inni, részegeskedni, és nem is akarok beleszólni az életetekbe, mindenki úgy éli a sajátját, ahogy akarja. Én csak azt szeretném mondani, hogy ezzel tuti biztos, hogy tönkre teszitek a saját életeteket, a szüleitekét. Még 1-2 pohárral megihattok, de ne vigyétek túlzásba, mert akkor onnantól már nincs visszaút. Gondolom, nem akarjátok majd, hogy olyan családban nőjön fel a gyereketek, mint amilyenben én. Most még azt hiszitek, hogy csak ti vagytok, nem gondoltok másokra csak magatokra, és hogy nektek ez most így jó. De mi lesz veletek később, amikor majd családot fogtok alapítani, vagy még hamarabb, amikor majd párt kerestek magatoknak. FIÚK, szerintetek kellettek úgy a lányoknak, hogy közben nem tudtok lemondani az alkoholról?? LÁNYOK, szerintetek melyik fiú szeretne belétek, amikor ti a földön fekve lehányva röhögtök saját magatokon?? Ilyen emberek senkinek se kellenek, és akkor most srácok, gondolkodjatok el rajta, hogy érdemes-e ezt végezni? Vagy inkább beültök a kocsmába egy deci KÓLÁRA és elbeszélgettek úgy a haverokkal? :))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nobody can save me

Mert olvasni jó!

Ötödik nap - Idők, amikor véget akartam vetni az életemnek