Ébredés - zuhanás

Hiába vártam ennyi ideig, fölöslegesen reménykedtem abban, hogy újra magamra találok és kikászálódok ebből a nyomott hangulatból, nem így lett. Az életem nem akar egyenesbe jönni. Annyira igyekszem, próbálkozom, de nincs eredménye. A szívem darabokban, a lelkem pedig egy sötét univerzumban bolyong, amiből nem talál kiutat. Mint egy nagy fekete lyuk, bármerre is mész, vaksötét fogad. És ez megrémiszt. Nem kapok levegőt. A fekete lyuk egyre csak szűkül, én pedig megfulladok.
Azt hittem, azzal, hogy átértékelem az életem, segítek magamon. De nem így történt. Voltak pillanatok, amikről azt hittem, rendbe hozhatják az életem. De tévedtem. Csak hullámvölgyek voltak. Egyszer fenn, egyszer lenn. Az utóbbi időben pedig már többször voltam lent, mint fent. A mélység elnyelt. Nem volt mibe kapaszkodnom. Minden reményem elszállt. Most lebegek a semmibe, élettelenül. És várom, hogy valami csoda folytán feljutok a felszínre.

Mindenki így gondolja, ha valami nagyon rossz történik vele, többször egymás után. Nem bír tőle talpra állni. Van az a mondás: "A remény hal meg utoljára", ez valahol igaz is. Nem szabad feladni. Mert ha feladod, nem érsz semmit! Egy hitvány féregnek fognak tartani, aki nem tud küzdeni. Gondolom, nem akarod így leélni az életed. Tehát jobban teszed, ha felkaparod magad arról a rohadt földről és talpra állsz! Elkezded élni az életed! Nem úgy, ahogy eddig, másképp! Új esélyekkel, reményekkel, vágyakkal, de legfőképpen erővel! Megmutatod a világnak, hogy igenis, érsz valamit, hogy különleges vagy! Túlélő vagy! Mert az az ember, aki erre képes, azt nem tudják soha eltaposni! MERT TÚLÉLŐ!!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nobody can save me

Ötödik nap - Idők, amikor véget akartam vetni az életemnek

Mélység