Bemutatkozás

Sokat gondolkoztam mit is kellene írnom első bejegyzésnek, de végül beláttam, fölösleges rajta törnöm a fejem, úgyis azt írom, amit éppen gondolok. Már régóta tervezgetem, hogy elkezdek írni egy blogot, mert egyrészt szeretek segíteni az embereken, úgy gondolom, hogy ha megosztok néhány sztorit az életemről, azokkal másnak nagyon nagy segítséget nyújtok, mert lehet, hogy ugyanabban a helyzetben van, és nem találja a kiutat. Másrészt mert imádok írni, a barátaim szerint van hozzá tehetségem, nemrég kezdtem el írni egy könyvet, amit (ha még idejében befejeznék, és sikerülne elküldeni egy kiadónak) remélem sokan elolvasnának, tekintettel arra, hogy a könyv is éppen egy "zűrös tiniről" szól, akinek, noha külsőleg, az élete tökéletes, az álarc mögött ő is csak egy szomorú és kétségbeesett lány. Ha beindulna a blogom és sok olvasóm lenne, nemcsak tanácsokat adnék, hanem részleteket is tennék fel a készülő könyvemből. Remélem ez a kis ízelítő felkelti érdeklődéseteket, és sok olvasóra teszek szert. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nobody can save me

Mert olvasni jó!

Ötödik nap - Idők, amikor véget akartam vetni az életemnek