Az életem

Szeretnék egy kicsit mesélni az életemről, bár nem valami szórakoztató, azért hátha valaki megérti. Most nem kell elítélni, de Szlovákiában élek, ennek ellenére színtiszta magyar vagyok, sőőt, olyannyira, hogy én magam is elítélem a szlovákokat. 18 éves gimnazista lány vagyok, ezzel még nincs is semmi gond, csak az a baj, hogy az osztálytársaimhoz képest, túl kicsi vagyok. Csak 150 centi magas, ami nagyon zavaró tud lenni néha. MINDENKI magasabb tőlem legalább 1 fejjel, és bár a többek azt állítják, hogy így nagyon szerethető vagyok, mert olyan kis aranyos vagyok, de én  annyira nem vagyok így boldog. Tudom, hogy a magasságom miatt nem kellene ennyit hisztiznem, de pasi-téren pont amiatt nem vagyok szerencsés. Minden fiú inkább a magasabb lányokat részesíti előnybe, rajtam meg átnéznek. Plusz szemüveges vagyok, na ez még rátesz egy lapáttal. Most már úgy-ahogy megszoktam, de eleinte inkább elbújtam volna a föld alá. Azt mondják, kicsi a bors, de erős, részben igaz, mert én soha nem hagyom magam, mindig megmondom amit gondolok, és engem soha senki nem bántana, mert azt tuti hogy nem élné túl, viszont, ettől még nem lesz pasim és nem fognak komolyan venni.
Nemcsak a termetemmel van a baj, hanem lisztérzékeny is vagyok. Vagyis nem ehetek semmi olyan ételt, amibe van búzaliszt. Már 8 és fél éve vagyok így, és ma már természetes, hogy diétázom. De amikor megállapították, hogy ez a betegségem van, el se hittem, hogy még ez is megtörténhet velem. Főleg mikor elsorolták, hogy miket nem szabad ennem. Süti, tészta, pizza, fagyi, kenyér, stb. Persze nekem is van saját lisztem, és itthon ebből sütjük a kenyeret, de az nem olyan. Az első 2 évben be se tartottam a diétát, ettem amit akartam, de aztán ez nagyon rossz ötlet volt. Rosszul vagyok tőle, ha olyat eszem amit nem szabad, vagyis liszteset. És azt a fájdalmat még az ellenségemnek se kívánom. Szóval inkább rendesen betartom és nem "vétkezek", a saját érdekemben. Persze ez nem mindig könnyű, például ha valaki tortát, vagy süteményt (puncsosat) eszik előttem, fáj a szívem érte, de hát ez van, nem tehetek róla. Ma már egyre jobban kezelem az ilyen helyzeteket, nem nyafogok, hogy de csak egy harapást, sőt, még vissza is utasítom ha valaki "csábítgatna" hogy egyek egy kicsit. Ez a betegség nem gyógyítható és életem végéig tart. Úgyhogy vannak olyan dolgok, amikről véglegesen le kell mondanom, és soha többé nem ehetem. Ha esetleg valakinek is van ilyen diétája, nyugodtan írjon, bár Magyarországon ezt jobban kezelik, úgy értem, több olyan üzlet van, ahol vannak lisztérzékeny kaják, nálunk sajnos még nagyon kevés van, és ha van is, az maximum 150 km-re az én falumtól. És egyre gyakoribb ez a betegség, majdnem minden 8. ember lisztérzékeny. Ha van ezzel kapcsolatba kérdésetek, vagy bármi, csak írjatok és én segítek. :) Folyt. köv. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nobody can save me

Mert olvasni jó!

Ötödik nap - Idők, amikor véget akartam vetni az életemnek