Második nap - 10 év múlva

Nagyon nehéz megítélni a jövőt. Sose tudhatjuk, mit hoz a sors, csak találgatni tudunk. Ám az is igaz, hogy az életünket mi irányítjuk, és úgy, ahogy mi szeretnénk.

Sokszor elgondolkodtam már azon, mi lesz velem, ha felnövök, milyen életem lesz, mit fogok csinálni. Mindig más álomkép ötlött fel előttem, de elképzelni még sosem tudtam igazán. Hogy mi lesz velem 10 év múlva? Őszintén, nem tudom. 10 év nagyon hosszú idő, addig még bármi megtörténhet. Úgy gondolom, sok akadályt kell még addig legyőznöm, amire nem biztos, hogy képes vagyok. Mindenesetre próbálom magam elképzelni 30 évesen, sikeres regényíróként, esetleg egy neves kiadó főszerkesztőjeként, de talán sportriporter vagy sportkommentátorként. Fogalmam sincs, ezek közül melyik jön be, és ki leszek én akkor. Lehet, hogy egyik sem. De bízom benne, hogy amit elterveztem, azt meg is valósítom. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nobody can save me

Mert olvasni jó!

Ötödik nap - Idők, amikor véget akartam vetni az életemnek