Harmadik nap - Alkohol és drog

Drog és alkohol? Ma már minden erről szól, sajnos. A két legrosszabb szenvedély, amiről nehéz leszokni, és csak nagyon kevésnek sikerül.Viszont a vége mind a kettőnek ugyanaz: tönkreteszi az embert.
Alkoholizmus: mit is mondhatnék még róla. Elég sok bejegyzésemben foglalkoztam ezzel a témával, és nem ok nélkül. Úgy nőttem fel, hogy nap mint nap szembesültem az alkoholista apámmal, ami valljuk be, borzalmas volt. Ha valaki, hát én nagyon jól tudom, mit jelent az alkoholizmus, mivel jár, mit tesz az emberrel, és miért ítélem el annyira. Nincs rosszabb betegség ennél, szerintem. Egy alkoholista nem tud másra gondolni, csak a piára, arra, hogy mennyit tud inni. Semmi más nem érdekli. A nap 24 órájában alkoholt fogyaszt, nem kis mennyiségben. Megbolondul tőle, agresszívvé válik és képes megverni a családját. Senkinek sem kívánom, hogy ezt valaha is átélje.
Drog: Nem sokat tudok róla, hál istennek és még nem is találkoztam olyannal, aki intenzíven drogozna. Persze van a környezetemben pár elvetemült, de nem különösebben foglalkozom velük. Hogy mi a véleményem a drogozásról? Ugyanaz, mint az alkoholizmusról. Semmi jó nincs benne, rohadtul ártalmas és fölösleges dolog, az ember csak azt hiszi, hogy jobban lesz tőle, és csak később, amikor már minden veszve van, jön rá, hogy mégse, és hogy ezzel csak ártott magának.
A szenvedélybetegségek csak még rosszabbá teszik az embert, és a mélybe taszítják. Én mind a kettőt elítélem, de nagyon!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nobody can save me

Mert olvasni jó!

Ötödik nap - Idők, amikor véget akartam vetni az életemnek