Meg kell változnom!

Szoktátok úgy érezni, hogy ami most van, az nem jó? Ahogy éltek/viselkedtek, az nem helyes? Jobb lenne ezt abbahagyni és változtatni rajta?
Mondták már nektek azt, hogy "ideje lenne befejezni, amit most művelsz" meg "sürgősen változz meg!"? El tudjátok képzelni, mennyire kellemetlen és szar érzés ezt hallgatni majdnem mindennap a barátaidtól és ismerőseidtől? Durván rossz érzés.....
Amikor tudod, hogy nem jó az, amit teszel, te mégsem állsz le vele és folytatod. Nem hallgatsz senkire és senkinek sem fogadod meg a tanácsát. Ez a "cseszek mindenre" korszak. Hogy aztán később rohadtul megbánd....
Én tudom milyen ez. Uhh, de még mennyire ismerős ez a helyzet. Olyan dolgokat teszek mostanában, amit azelőtt sose gondoltam volna. Úgy viselkedem, amiért pár évvel ezelőtt még én néztem le azokat, akik így tettek. Szánalmas vagyok. Nem gondolok bele, hogy ennek később milyen következményei lesznek. Nem érdekel, hogy ezzel elveszítem a barátaimat, mert mindenki hátat fordít nekem.
Épp a legjobb formámat hozom és mindenem megvan, amire vágytam: bulik, pasik, pia, népszerűség, ego. Közben pedig az életem romokban. Eltűntek a szokásaim, elhanyagoltam magam, az egészségemet, a sulit, a tanulást, a barátaimat, a családomat. Amíg az énem egyik része a fellegekben jár, addig a másik gurul a lejtőn lefelé, egyre gyorsabban és kitudja hol áll meg. Ha egyáltalán megáll...
Nem lesz ennek jó vége, én is tudom. Hatalmas pofonok kellenek ahhoz, hogy végre észhez térjek és leálljak ezzel. Egyet már kaptam és kicsit helyre rázódtam, de még mindig nem teljesen.
Itt tartok én most valahol, a menny és a pokol között egyensúlyozva és csak arra várok, hogy merre billenek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nobody can save me

Mert olvasni jó!

Ötödik nap - Idők, amikor véget akartam vetni az életemnek