Érzések - WTF???

Érzelmek. Nem is tudom mikor volt utoljára ezekkel gondom. Nem hittem volna, hogy most pont emiatt akadok ki megint. Hisz 2015 érzelemmentes év. Akkor miért beszélek érzelmekről??
Mert meginogtam. Elkezdtem érezni! Bízni és talán szeretni is! Ami óriási hiba. Már ha az illetőt tekintjük. Semmiképp se hozzám való és abszolút nem lehetne kapcsolatról beszélni és mégis kezdek reménykedni. Talán abban, hogy ebből lesz valami több, őszintébb, szenvedélyesebb, igazabb valami. Talán szerelem és párkapcsolat.
Megnevetett ez a dolog! Én és az Sz betűs szó? SZERELEM. Hánynom kell magamtól. Hogy gondolhatok ilyesmire. Mégis ez történik. Valamivel megfogott! És ami eddig szórakozásnak indult mostanra kialakult teljesen mássá.
Érzem, hogy ő sem közömbös. És ez nagyon megijeszt. Én nem akarok semmit. Főleg nem vele. De rettegek, hogy már nincs visszaút. Össze kell szednem magam és rendezni az érzéseim. Különben megint beleesek abba a hibába, hogy bíztam benne és ő átvert. Egy ilyen csalódás most végképp nem hiányzik az életemből!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nobody can save me

Mert olvasni jó!

Ötödik nap - Idők, amikor véget akartam vetni az életemnek