Nagyon rossz napom van!



Miért ilyen nehéz meghozni egy döntést? Talán mert tudjuk, bármit is választunk, az felelősséggel jár? Hogy nem vonhatjuk vissza, mert súlya van? Vagy talán csak nem tudunk jó döntést hozni? Egyáltalán, tudjuk, mi az hogy „jó”? Megannyi kérdés, válasz meg sehol! Ilyen lenne ez a nagybetűs élet? Folyamatosan ott lóg egy mázsás súly a vállunkon, amit cipelünk mindenhová és nem értjük, hogy miért. Nem dobhatjuk le csak úgy, akárhová, amikor épp kedvünk tartja. Mert az következményekkel járna. Mégpedig súlyos következményekkel. De mi van, ha én nem akarom tovább cipelni ezt a súlyt? Ha inkább segítséget kérek, de az is rossz ötlet! Mert mindenkinek van saját problémája és leráz amolyan „oldd meg magad” stílusban. Hát szép, mondhatom! Egyáltalán nem tudom, mi lesz a jövőmmel, hogy hova dobom le azt a súlyt, és milyen döntést hozok. Annyira rémisztő! Ennyire nehéz eldönteni, hova menjek továbbtanulni???? Miért van két lehetőségem? Lenne csak egy, akkor legalább nem kellene szenvednem a választással!Oda mennék, ahova felvettek! De így! Melyik a jobb? Mi lesz jó nekem? Ahh, már a fejem is megfájdult ettől a sok költői kérdéstől, mert persze választ egyikre se kapok…senkitől!!!! Utálom azt, hogy már felelősségteljesnek kell lennem, erre még én nem készültem fel! Miért nem érti meg senki? Utálom, hogy kétségbeesett vagyok, egy nyuszi, aki fél mindentől! Az újtól, a változástól, mindentől! Ezt mások hogy csinálják? És én miért nem tudom kezelni? Ahh, borzalmas egy időszak ez…… :(

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nobody can save me

Mert olvasni jó!

Ötödik nap - Idők, amikor véget akartam vetni az életemnek