Üdv fiatalok!

Tudom, hogy régen írtam, és sajnálom, de nyomós okom volt elhanyagolni a blogot. De most, hogy temérdek időm van, 4 hónap nyári szünet, ami alatt halálra fogom magam unni, annyi bejegyzést hozok nektek, hogy nem bírjátok majd elolvasni :D Na jó, viccet félretéve, végre elvégeztem a középiskolát, leérettségiztem, elég kemény menet volt, de hát, a célért meg kell szenvedni, viszont ez csak az első lépcsőfok volt, nagyon sok teendő vár még rám, és persze ott az álmom, amit szeretnék mihamarabb valóra váltani. Ehhez pedig rengeteg erőre, kitartásra és buzdításra van szükségem. Remélem az eddigi bejegyzéseim hasznosak voltak, igyekszek ezek után is tanulságos történetek írni, amik segítenek átvészelni az élet nehéz dolgait. Abba a két hétbe amíg készültem az érettségire és az érettségi alatt sok mindenre jöttem rá. Például, hogy soha nem szabad feladni, és hogy ha akarjuk, összejön minden, amit elterveztünk. Sose voltam szerencsés, de a felelések közben rám köszöntött és sikerült jó eredményeket elérnem. Mert hittem magamban. Most viszont, fogalmam sincs mihez kezdjek. Ambivalens érzések kavarognak bennem. Egyrészt boldoggá tesz ez a szabadság, hogy már nem kell izgulnom és megfelelnem az elvárásoknak, viszont ott van az a félelem is, hogy mi lesz ezek után velem? Melyik fősulira menjek, egyáltalán felvesznek-e? Annyi kérdőjel van a fejemben és sajnos egyikre se tudom a választ. Kétségbeejtő ez a bizonytalanság. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de ez a felnőtté válás nagyon ijesztő :D Mindenesetre még nem akarok pánikba esni, egyenlőre a könyvemre koncentrálok, amiből nem sokára ismét hozok egy kis ízelítőt, és hát....élvezem a szünetet! Nemsokára jelentkezem, szép hetet Nektek! :)

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nobody can save me

Mert olvasni jó!

Ötödik nap - Idők, amikor véget akartam vetni az életemnek