Csaó, józan ész!

Ma találkoztam vele! Mondanom sem kell, hogy amint megláttam, rögtön elöntött az az ismerős érzés: Szeretem! Nem tehetek róla, én próbálom elfelejteni, de tényleg, annyira igyekszem. Csak rohadtul nehéz. Tudom, hogy nem lenne szabad, el kellene őt felejtenem, kitörölni a szívemből. De amikor így néz rám, mint most, amikor így viselkedik velem, lehetetlen. Egyszerűen nem bírom már tovább. Miért csinálja ezt? Egyszer olyan közömbös, rám se néz, hozzám se szól. Semmi. Aztán egyszer csak megjelenik, mosolyog, beszélget velem, annyira közel jön hozzám, hogy érzem a leheletét a nyakamon. Végig engem néz......Megőrülök! Így képtelen vagyok a felejtésre!
Most már hiába mondogatom magamnak, hogy nem szabad, vele nem lenne jó vége,nem megfelelő a számomra, és egyéb dolgokat. Teljesen hidegen hagy a "miért ne" kérdés. Sokkal inkább foglalkoztat a "hogyan szerezhetném meg" dilemma. Már mindegy, nem érdekel, hogy mi lesz a vége. A lényeg, hogy meg kell próbálnom, adnom kell ennek a "kapcsolatnak" egy esélyt. Lehet, hogy két hónap után megbánom, és azt kívánom, bárcsak sohase ismertem volna meg, de ezt így előre nem tudhatom. Az is lehet, hogy kellemesen csalódok majd benne, és jobb lesz mint vártam. Sajnos nem látok a jövőbe, de akár jó lesz akár nem, legalább ott lesz a tudat, hogy én megpróbáltam. Nem fogom magam fejbe verni, hogy "ajj már, megint elszalasztottam egy lehetőséget". Pozitívan állok hozzá, hátha úgy nagyobb sikerem lesz. A többi meg majd jön magától! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nobody can save me

Mert olvasni jó!

Ötödik nap - Idők, amikor véget akartam vetni az életemnek