Battle Symphony

Voltam már lent, nagyon mélyen, a depresszió legmélyebb fokán. Feküdtem már a padlón, többször is, vérző sebekkel és hatalmas fájdalmakkal. Kaptam már pofonokat, nagy csattanósakat, amiktől sokáig nem tudtam talpra állni. Több hónapig éltem a legmélyebb szakadékban, amelyet már az otthonomnak neveztem. és ahonnan hosszú szenvedések árán tudtam csak feljönni. DE OLYAT, MINT MA, MÉG SOSEM ÉREZTEM!!! Azt hittem, már minden rosszat és szívszorítót megtapasztaltam, de tévedtem. Csúszott már ki alólam a talaj és estem hatalmasat, akadt már el a lélegzetem, sőt, volt már, hogy azt kívántam, bárcsak megnyílna alattam a föld és lezuhannék. De még egyszer sem voltam ennyire rosszul, mint ma. Egy zsúfolt tér közepén, a vér kifut a lábamból, nézek a semmibe, azt se tudom hol vagyok, sőt, még azt sem, ki vagyok, a karom libabőrös, és lélegezni is elfelejtek. Nem éreztem és észleltem semmit. Mint egy gép, amit beprogramoztak, úgy raktam egymás elé a lábaimat, de nem voltam tudatában a tetteimnek. Mintha a testemen kívül lettem volna, valahol a feketeségben. Sírhatnékom volt, könny mégse jött a szememből. Semmi emberi reakció, semmi érzelem. Visszavonom. Egyvalami mégis volt: érzelem, mégpedig mérhetetlen fájdalom. Mert alig néhány perccel azelőtt, a plázában sétálva meghallottam azt a hangot, ami belelökött ebbe a meredt állapotba. A hangot, melyet sohasem hallhatok többé. Chester hangját. A hangszórókból a Linkin Park szólt. Bennem pedig valami eltört. Újra. Képtelen vagyok feledni, jobban lenni. Már sosem fogok meggyógyulni. Ez már nem fog változni. Törött leszek, amit már nem lehet megjavítani.....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nobody can save me

Ötödik nap - Idők, amikor véget akartam vetni az életemnek

Mélység