Otthon "édes" otthon

Mi történik velem? Csak kapkodom a fejem, hol ide, hol oda, mert nem bírom követni a történéseket. Egyszer minden tök szuper, aztán jön a szar érzés, majd ismét a fellegekben vagytok, és megint csak ütést érzek az arcomon. Az élet nem kímél, akkor osztja a pofonokat, mikor a legkevésbé számítok rá. De persze ez így van rendjén, mégis mit képzelek én, kis halandó ember, hogy az élet először írásbeli figyelmeztetést ad, esetleg intőt, mint a kisiskolásnak, hogy: Hahó, te szőke lány, már túl régóta vagy boldog, úgyhogy ha nem hagyod abba a vigyorgást, akkor megleckéztetlek! Mindenki tudja, hogy ez nem így működik. Sajnos, nekem ebben már nagy rutinom van. Hogy kíméletlenül lecsap amikor egy kicsit is happy vagyok, amikor rendben mennek a dolgaim. Hiába tudom, hogy felbukkan, akkor is váratlanul ér. Most is. Nem számítottam rá, hogy megint ott fogok tartani, ahol már annyiszor az évek során. A mélyben, a szakadékban, ahova belelökött az a nagybetűs ÉLET a rohadt pofonjával. A szakadékban, melyet már olyan jól ismerek. Mint egy tábor, ahova minden évben elmegy az ember, és a következő alkalommal már tárt karokkal fogadják és örülnek, hogy látják. Ez a hely, ahol most vagyok, pont ilyen. Úgy érzem magam, mintha a második otthonban lennék, minden ismerős, a helyzet, az érzés, a „berendezés”. Akár azt is mondhatnám, hogy jól érzem magam itt, elvégre sok időt töltöttem már ezen a helyen.  Elég vicces, pedig legszívesebben sírnék. Nem, nem azért mert már megint itt vagyok, hanem amiért ide kerültem. Az OK, ami most nem hagy nyugodni. De mit nyafogok én itt, hisz tudom, hogy MIÉRT történt mindez. Az én hibám, mindig minden az én hibám. Itt van az a sok „HA”, pedig már 21 évesen igazán megtanulhattam volna, hogy az életben nincs olyan, hogy HA! Bölcsészhallgatóként pedig tudhatnám, hogy a múlton sose szabad rágódni, ami történt megtörtént. Szóval ne hátrafelé nézzünk! Aha, marha jó. Ha elcsesztél valamit, nehogy bánkódj miatta, rá se nézz, haladj előre, tovább, aztán éld az elcseszett életed. Ez milyen már? Most komolyan! Én értem, hogy már nem lehet helyrehozni, de biztos lehet tenni valamit, mindig van megoldás! Úgyhogy most megyek, és keresek egyet!  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nobody can save me

Mert olvasni jó!

Ötödik nap - Idők, amikor véget akartam vetni az életemnek