Visszatérés

Tudom, hogy nagyon rég írtam már, és hogy ez szinte megbocsájthatatlan, szégyellem is magam rendesen emiatt. Az elmúlt 6 hét kemény időszak volt a számomra. Bár az ünnepek békésen teltek, december vége felé egyre stresszesebb és idegesebb lettem a vizsgák miatt, ami rányomta bélyegét a hangulatomra, a szeretteimmel való kapcsolatomra. Kész idegbeteg voltam abban a két hétben, amikor a vizsgára tanultam, és amikor épp a teremben ültem. Nem volt még semmi ilyen nehéz az életemben, mint ez a tárgy teljesítése, mert óriási volt a tét. Ha elbukom, vége a tanulmányaimnak. De sikeresen átmentem, és búcsút intettem a vizsgaidőszaknak, ami jó kedvet kellett volna, hogy hozzon. Ehelyett újabb akadályokba ütköztem, és még idegesebb lettem, mint voltam. Senki se mondta nekem, hogy minél közelebb kerülsz az egyetem befejezéséhez, annál rosszabb lesz a helyzet. Ráadásul azt se hittem volna, hogy az év első hónapja ennyire kikészít idegileg. Sorban jöttek a nehézségek, amikkel alig tudtam megbirkózni. Szakmai gyakorlati hely keresése, szakdolgozat téma kitalálása, konzulens keresés, papírmunka, családi bonyodalmak, pasik…..
Az elmúlt hónap fordulópont volt a számomra. Megtanultam, hogy a felnőtt élet nem piskóta, és hogy az egyetem egy nagyon szar hely. Arra is rádöbbentem, hogy magamon kívül senkire sem számíthatok igazán. Nyilván ott vannak a barátok, de nem tudnak olyan segítséget adni, mint amire nekem szükségem van. Azt hiszem, most már végérvényesen is kijelenthetem, hogy felnőttem, és ezt csakis annak a rengeteg problémának köszönhetem, amit az élet szórt elém az elmúlt hetekben. Megerősített, mint testileg, mint lelkileg. Megtanultam szembenézni a sorsommal és elfogadni azt, amit nyújt nekem. Rájöttem, kik az igaz barátaim, és hogy ki az, akire csak az időmet pocsékoltam. Túlléptem a sérelmeken, a viszonzatlan érzelmek okozta fájdalmakon, az idióta pasikon, és elengedtem a múltam. Új ember lettem, tele energiával és magabiztossággal. Új külsőm lett, aminek nagyon örülök, és ami azt sugallja, hogy most egy különleges időszak következik, olyan, amiben eddig még nem volt részem.
Eddig önző módon elhanyagoltam a blogom, de most végre visszatértem. Remélem az életem már egy egyenes út mentén halad, így minden nap hozhatom Nektek a friss bejegyzéseket. Szép napot Nektek!!! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nobody can save me

Mert olvasni jó!

Ötödik nap - Idők, amikor véget akartam vetni az életemnek