Lány a discoban



Amint beléptem a terembe elkapott az az ismerős, semmivel össze nem téveszthető érzés, hazatértem. Itthon vagyok. A hatalmas tánctéren most is tömegnyomor volt, mint minden este, a pultnál egymást lökdöső emberek sorakoztak, hogy minél előbb megkaphassák az ingyen sört, az elszórtan lerakott asztaloknál pedig hangosan röhögő fiatalok ültek.  Csak a szokásos. Mosolyogva vágtam át a tömegen és egyenesen a pulthoz sétáltam. A barátaim, akikkel voltam, más pultosoknál próbálkoztak, hátha őket hamarabb észreveszik, mint engem, és végre mi is megkaphatjuk a 3 korsó sörünket. Már a sorban állás közben rám tapadt 1-2 pasi, és még el sem kezdődött az estém. 12 pohár sörrel ültünk le az egyik szabad asztalhoz, és vidáman állapítottuk meg, hogy ez így egyszerre sok lesz. Nem baj, azért mindenki elkezdte iszogatni a saját piáját, miközben ordítva kommunikáltunk egymással. Rohadt nagy zaj volt. Két órával később, enyhén piásan elindultunk táncolni. Ezzel kezdődött az egész őrület.
Az emberek egymás lábát taposva ugráltak Avicii – Hey brother c. számára, mi pedig szabad helyet keresve magunknak, belevesztünk a tömegbe. Innentől kezdve minden elmosódott. A zene magával ragadott, és egyik férfi karjából a másikba lökött, mint egy hullám, csak sodródsz, és nem bírsz kiszállni. Kevergettem egy angollal, visítva röhögtem egy magyarral, erotikus táncba kezdtem egy spanyollal, miközben a seggemet egy afrikai markolta. Végül levegő után kapkodva döntöttem a fejem egy kék szemű isten mellkasának, akivel öt perccel azelőtt még intenzíven smároltam. Igen, Mrs. Szőkeség az M2-ben. Ez már csak így megy minden hétfőn, és még kitudja milyen napokon, amikor épp kedvet kapok bulizni menni. A vége pedig mindig ugyanaz, pasik lekoptatása, üres ígérgetések, és hajnali fél 6ra, legjobb esetben, hazaérés.
Újabb bejegyzés a „Most kezdtem a fősulit” rovatomhoz. Szép estét!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nobody can save me

Mert olvasni jó!

Ötödik nap - Idők, amikor véget akartam vetni az életemnek