Változás

Változás. Az "új élet" előszava. A legjobb dolog, ami egy sötét időszak után következhet. Sokan megijednek ettől a szótól. Nem mernek kockáztatni. Félnek az újdonságtól és nem akarnak továbblépni. Ehhez bizony nagy erő kell. Feledni a múltat, és fejest ugrani az ismeretlenbe. Vállalni az új kihívásokat.
Én megtettem. Lezártam a múltam és hagytam, hogy az életem fordulatot vegyen. Méghozzá 180 fokosat. Muszáj volt engednem, mert már nem bírtam a nyomást, a szenvedést. Nagyon sok segítséget, támogatást kaptam. Egyedül biztos, hogy nem ment volna. Ezért pedig nagyon hálás vagyok. Nem élhetem le úgy az életem, hogy sírok azon: "mi lett volna, ha..." Inkább búcsút intettem az egész gyötrődésemnek, a sötétségnek, Neked.
Kerestem az okokat, miért ne sírjak utánad, miért ne akarjam a szemedbe mondani, hogy "szeretlek!". És most végre találtam! Nem is egyet. Beláttam, az élet nem körülötted forog. Elfeledkeztem azokról, akik igazán szeretnek, és akiket szeretek. Sokkal jobban Nálad. Miattuk álltam most talpra és vágok neki az idegen útnak. Sokat kell még tanulnom, és erősnek kell lennem. De már nem félek. Most már nem!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nobody can save me

Mert olvasni jó!

Ötödik nap - Idők, amikor véget akartam vetni az életemnek