Szavak nélkül


Vajon leszek én valaha is jobban? Honnan tudhatnám, hogy a depresszióm egyszer elmúlik? Hogy amit most érzek, az egyszer elhagy, tovaszáll, mint a fekete felhők egy kiadós vihar után. Hisz mindig kisüt a nap, nem? Mindig van remény. És minden rosszban van valami jó. Én még nem találtam meg azt a bizonyos jót. Igazából semmi biztatót, vagy napsugarat, nem jött egy erős szél sem, ami elfújta volna a csúnya felhőket, hogy aztán kitisztuljon az ég, és végre felszabadult legyek. Évek hosszú sora óta cipelem a súlyokat magammal, az élet adta, nehéz terheket, a sok fájdalmat, szenvedést és nem utolsó sorban sebet. A súlyoktól meggörnyedve sétálok a hepehupás utamon, miközben a tátongó sebeim ordítva tiltakoznak egy újabb lépés ellen. Már ők sem bírják ezt a vánszorgás. És bevallom, én sem. Elfáradtam, most úgy igazán. Szeretnék pihenni, lepakolni a cuccaimat, csak egy kis szünetet tartani. De nem lehet. Tovább kell mennem, mert minél később érek az út végére, annál gyengébb leszek. Nem lesz elég erőm az újrakezdéshez, a boldogabb út felfedezéséhez. Pedig már nincs sok hátra, de addig még sok akadály van előttem, amit nem biztos, hogy le tudok küzdeni…

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nobody can save me

Mélység

Mert olvasni jó!